ПРОГРАМА ПІДТРИМКИ НА ДОРОГАХ ROADSIDE ASSISTANCE

Програма підтримки на дорогах Roadside Assistance

Загальні положення

Land Rover Assistance – це програма всебічної підтримки, розроблена спеціально для власників Land Rover, що дозволяє водієві зберігати абсолютну впевненість під час кожної подорожі. Ця програма передбачає надання підтримки у випадку будь-якої непередбачуваної ситуації на дорозі – від неможливості продовжувати рух через поломку або нещасний випадок аж до незначних несправностей (ушкодження шин тощо).

У разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі програма Land Rover Assistance забезпечить технічне обслуговування Вашого автомобіля. Якщо проблему неможливо вирішити безпосередньо на місці, ми доставимо Ваш автомобіль до найближчого Авторизованого сервісного центру Land Rover. Якщо оперативний ремонт Вашого автомобіля в Авторизованому сервісному центрі Land Rover є неможливим, Ви зможете скористатися однією з додаткових послуг, наприклад – орендованим автомобілем.

Послуги в рамках програми Land Rover Assistance надаються протягом гарантійного періоду.

ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ



У цьому буклеті слова та фрази вживаються у такому значенні

Автомобілі, на які поширюється дія програми – придбані в офіційного дилера автомобілі Land Rover, на які поширюється Гарантія виробника на нові автомобілі, що були вперше зареєстровані на території однієї з країн, на території яких діє програма.

Ваш автомобіль – автомобіль марки Land Rover, на який поширюється дія програми Land Rover Assistance.

Додаткові послуги – оренда автомобіля, доставка до кінцевого пункту подорожі, оплата витрат на проживання у готелі, повернення автомобіля та доставка автомобіля з-за кордону.

Дорожньо-транспортна пригода – зіткнення Вашого автомобіля з іншим об’єктом, людиною або твариною.

За кордоном – на території будь-якої з країн Європи за межами країни проживання.

Інші причини, не пов’язані з несправністю автомобіля – залишені в автомобілі або втрачені ключі та їх викрадення, використання палива неналежного типу, відсутність палива, ушкодження шини, розбите скло, ушкодження або поломка внаслідок пожежі, викрадення або акт вандалізму, утримання автомобіля у непридатному для експлуатації стані, недотримання правил і термінів технічного обслуговування, визначених виробником автомобіля.

До країн Європи належать Австрія, Андорра, Бельгія, Білорусь, Болгарія, Боснія і Герцеговина, Великобританія, Гібралтар, Греція, Данія (за винятком Фарерських островів), Естонія, Ірландська Республіка, Ісландія, Іспанія (включаючи Балеарські та Канарські острови), Італія (включаючи Ватикан), Кіпр (північний та південний), Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Македонія, Мальта, Монако, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Сан-Марино, Сербія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Угорщина, Україна, Фінляндія (за винятком Аландських островів), Франція, Хорватія, Чеська Республіка, Чорногорія, Швейцарія та Швеція.

Країни, на території яких діє програма – Австрія, Бельгія, Великобританія, Гібралтар, Естонія, Ірландська Республіка, Іспанія (включаючи Балеарські острови та о. Тенерифе за винятком о. Гран-Канаріа), Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Нідерланди, Німеччина, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Україна, Фінляндія, Франція, Чеська Республіка та Швейцарія.

Країна проживання – країна, в якій було вперше зареєстровано Ваш автомобіль.

Неможливість продовжувати рух – стан, за якого подальша поїздка (подорож) на Вашому автомобілі є неможливою через несправність автомобіля, дорожньо-транспортну пригоду або з інших причин, не пов’язаних із несправністю автомобіля.

Несправність автомобіля – будь-яка несправність, що покривається Гарантією виробника на нові автомобілі.

УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ



Служба підтримки

Служба підтримки (Assistance Centre) працює щоденно та цілодобово. Незалежно від місця Вашого перебування – у країні проживання чи за кордоном – до Ваших послуг досвідчений персонал, який володіє Вашою мовою та може організувати вжиття своєчасних заходів і надання відповідних ресурсів.

Надання технічної допомоги за місцем проживання

У разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі, який знаходиться безпосередньо за місцем Вашого проживання, Програмою передбачено надання відповідної допомоги. Нашою метою є ремонт Вашого автомобіля та надання змоги розпочати поїздку. Якщо цього неможливо досягти протягом прийнятного для Вас часу, Ваш автомобіль буде відремонтовано у найближчому Авторизованому сервісному центрі Land Rover.

Ремонт на дорогах

Програма передбачає надання технічної підтримки у разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі під час перебування на території країни проживання. Нашою метою є ремонт Вашого автомобіля та надання змоги розпочати поїздку. Якщо цього неможливо досягти протягом прийнятного для Вас часу, Ваш автомобіль буде відремонтовано у найближчому Авторизованому сервісному центрі Land Rover.

Підтримка на території Європи

Програмою передбачено надання технічної підтримки у разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі під час перебування в країнах Європи. Нашою метою є ремонт Вашого автомобіля та надання змоги розпочати поїздку. Якщо цього неможливо досягти протягом прийнятного для Вас часу, Ваш автомобіль буде відремонтовано у найближчому Авторизованому сервісному центрі Land Rover.

Додаткові послуги

Якщо виникла несправність Вашого автомобіля не може бути усунена на місці, а проведення ремонту у найближчому Авторизованому сервісному центрі Land Rover протягом прийнятного для Вас часу є неможливим, Вам та Вашим пасажирам буде надано можливість дістатися місця призначення. Залежно від конкретних умов, Вам буде запропоновано можливість скористатися одним або кількома із наступних варіантів

– використання змінного автомобіля
– поїздка громадським транспортом
– проживання у готелі

Зазначені додаткові послуги надаються за умови їх доступності та за рішенням представників компанії Land Rover Limited (див. ТЕРМІНИ ТА УМОВИ).

Підмінний автомобіль

У більшості випадків на час ремонту Вашого автомобіля Вам буде запропоновано підмінний автомобіль на термін до 5 робочих днів (до 10 днів – у разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі під час перебування за кордоном). Крім того, Програма підтримки Land Rover Assistance передбачає компенсацію витрат на таксі для отримання та повернення змінного автомобіля. Максимальна сума компенсації становить 100 євро.

Громадський транспорт

Якщо надання змінного автомобіля є неможливим, Програмою передбачено оплату вартості проїзду водія та пасажирів до місця призначення залізничним транспортом у вагоні другого класу або оплату авіаквитків на рейс економ-класу.

Проживання у готелі

Якщо неможливість продовжувати рух настає на відстані понад 80 км від місця Вашого проживання та ночівля у готелі є найбільш зручним варіантом, Програмою передбачено оплату витрат на проживання у готелі водія та пасажирів терміном на 1 добу (7 діб, якщо неможливість продовжувати рух настала за кордоном).

Зберігання автомобіля

За потреби Програмою передбачена оплата зберігання Вашого автомобіля до завершення його ремонту в рамках програми Land Rover Assistance. Максимальна сума компенсації становить 100 євро.

Отримання або доставка автомобіля

Програма Land Rover Assistance передбачає компенсацію у прийнятних межах витрат, пов’язаних із отриманням Вашого автомобіля після його ремонту. Якщо відстань від Авторизованого сервісного центру Land Rover до місця Вашого проживання перевищує 80 км, в якості альтернативи Вам буде запропоновано можливість доставки відремонтованого автомобіля додому.

Повернення автомобіля з-за кордону

Якщо ремонт Вашого автомобіля в Авторизованому сервісному центрі Land Rover за кордоном не може бути завершений до запланованої дати виїзду, Програмою передбачено організацію та оплату повернення Вашого автомобіля до країни проживання.

Передача екстрених повідомлень

У разі виникнення затримки під час подорожі через неможливість продовжувати рух на Вашому автомобілі Програма передбачає негайне інформування Вашої родини, друзів чи надання відповідної інформації на підприємство (установу), де Ви працюєте.

ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ПІДТРИМКОЮ


У разі виникнення потреби у підтримці через неможливість продовжувати рух Вам слід негайно звернутися до Служби підтримки Land Rover. Будь-ласка, не вживайте жодних самостійних заходів.

Під час звернення до Служби підтримки Land Rover по можливості тримайте напоготові наступну інформацію, що допоможе нам значно прискорити процедуру надання допомоги

– Ваше ім’я та точне місце перебування
– реєстраційний номер та ідентифікаційний номер (VIN) Вашого Land Rover
– коротка характеристика інциденту
– номер Вашого контактного телефону

Телефонні номери

У переліку нижче вказано по два телефонні номери для кожної країни. Один з цих номерів призначений для звернення за підтримкою на території країни проживання, інший – для звернення за підтримкою під час перебування за кордоном. Пам’ятайте! Для отримання допомоги слід телефонувати на номер телефону для країни, в якій Ваш автомобіль було вперше зареєстровано. Цей номер може вирізнятися від номера телефону для країни, на території якої Ви потребуєте підтримки.

Номери телефонів Служби підтримки Land Rover

Австрія – 0800 500 806

Для дзвінків з-за меж Австрії + 43 1 503 0 806

Бельгія – 0800 92 291

Для дзвінків з-за меж Бельгії + 32 3 253 6045

Білорусь – на території країни Програма не діє

Болгарія – на території країни Програма не діє

Боснія і Герцеговина – на території країни Програма не діє

Великобританія – 0800 521786

Для дзвінків з-за меж Великобританії + 44 1926 320003

Гібралтар – 900 314 195

Для дзвінків з-за меж Гібралтару + 34 915 949 383

Греція – на території країни Програма не діє

Естонія – 69 79 163

Для дзвінків з-за меж Естонії + 372 69 79 163

Ірландська Республіка – 1800 667788

Для дзвінків з-за меж Ірландської Республіки + 353 1 617 9560

Ісландія – на території країни Програма не діє

Іспанія – 900 314 195

Для дзвінків з-за меж Іспанії + 34 915 949 383

Італія – 800 571 175

Для дзвінків з-за меж Італії + 39 02266 09574

Кіпр (північний) – на території країни Програма не діє

Кіпр (південний) – на території країни Програма не діє

Латвія – 67 11 22 10

Для дзвінків з-за меж Латвії + 371 67 11 22 10

Литва – 8 52 499 007

Для дзвінків з-за меж Литви + 370 52 499 007

Люксембург – + 32 3 253 6045

Для дзвінків з-за меж Люксембургу + 32 3 253 6045

Македонія – на території країни Програма не діє

Мальта – на території країни Програма не діє

Нідерланди – 020 851 2282

Для дзвінків з-за меж Нідерландів + 31 20 851 2282

Німеччина – 00800 15263 76837

Для дзвінків з-за меж Німеччини + 49 89 7676 3498

Норвегія - на території країни Програма не діє

Польща – 0801 777 980

Для дзвінків з-за меж Польщі + 48 61 83 19 980

Португалія – 219 429 116

Для дзвінків з-за меж Португалії + 351 219 429 116

Румунія – 021 322 7535

Для дзвінків з-за меж Румунії + 40 21 322 7535

Сербія – на території країни Програма не діє

Словаччина – 2 492 05 971

Для дзвінків з-за меж Словаччини + 421 2 492 05 971

Словенія – 080 1 457

Для дзвінків з-за меж Словенії + 386 1 5305 357

Туреччина – на території країни Програма не діє

Угорщина – 1 345 1754

Для дзвінків з-за меж Угорщини + 36 1 345 1754

Україна – 8 044 390 1191

Для дзвінків з-за меж України +380 44 390 1192

Фінляндія – 0800 13 700

Для дзвінків з-за меж Фінляндії + 358 800 13 700

Франція – 01499 37272

Для дзвінків з-за меж Франції + 33 1499 37272

Хорватія – на території країни Програма не діє

Чеська Республіка – 261 000 557

Для дзвінків з-за меж Чеської Республіки + 420 261 000 557

Чорногорія – на території країни Програма не діє

Швейцарія – 044 283 35 97

Для дзвінків з-за меж Швейцарії + 41 44 283 35 97

Швеція – на території країни Програма не діє

Автомобілі дипломатичних представництв та військові автомобілі США у Європі

Для дзвінків на території Німеччини 0800 526 7687

Для дзвінків з-за меж Німеччини + 49 89 74 3285 427

Дзвінки до Служби підтримки Land Rover Assistance можуть записуватися з метою полегшення обробки дзвінків, що можуть бути неповними або незрозумілими. Записані дзвінки можуть використовуватись для навчання персоналу.

ТЕРМІНИ, УМОВИ ТА ВИНЯТКИ


Додаткові послуги

У разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі з інших причин, не пов’язаних із несправністю автомобіля, додаткові послуги не надаються. За наявності підстав для надання додаткових послуг діють заздалегідь визначені обмеження їх вартості та тривалості.

Складні погодні умови

Пам’ятайте! Складні погодні умови (сильний вітер, снігопад або повінь) можуть призвести до фізичної неможливості виконання окремих операцій, передбачених Програмою Land Rover Assistancе, аж до їх покращення. За таких обставин першочерговим завданням Програми буде евакуація водія та пасажирів до безпечного місця. Відповідні заходи щодо ремонту автомобіля можуть бути проведені дещо пізніше.

Будинок на колесах/ трейлер

У разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі Ваш будинок на колесах/трейлер буде відбуксирований до місця поблизу відповідного Авторизованого сервісного центру Land Rover. Пам’ятайте! Компанія, що надає послуги в рамках Програми підтримки Land Rover Assistance, не несе відповідальності за збереження будь-якого майна або тварин, що перевозяться (за винятком домашніх тварин).

Обмеження, що діють на автомагістралях Європи

На центральних автомагістралях деяких країн Європи для звернення до уповноваженої служби підтримки та організації першочергових заходів із надання технічної допомоги слід в обов’язковому порядку використовувати телефони екстреного зв’язку (SOS boxes), розташовані обабіч дороги. Ці автомагістралі є приватизованими, через що доступ представників Land Rover Assistance на них може бути обмеженим. Після доставки Вашого автомобіля до безпечного місця якнайшвидше зв’яжіться зі Службою підтримки Land Rover – це дозволить організувати своєчасне вжиття відповідних заходів. Відповідно до Програми підтримки Land Rover Assistance для компенсації витрат на проведення першочергових заходів слід подати відповідну заявку.

Пошкодження скла

На прохання клієнта Служба підтримки може зв’язатися з Авторизованим сервісним центром Land Rover або схваленою Land Rover компанією – постачальником скла, які виконають усі роботи, пов’язані з доставкою та встановленням нового скла. При цьому вартість запчастин та робіт по встановленню скла компенсації не підлягає.

Проживання у готелі

Відповідно до Програми Land Rover Assistance, максимальна сума компенсації витрат на проживання у готелі не може перевищувати 100 євро для однієї особи за добу (150 євро – у столицях країн).

Використання невідповідного палива

Якщо причиною неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі є використання невідповідного палива (або відсутність палива) і проблема не може бути усунена безпосередньо на місці, Програма підтримки Land Rover Assistance передбачає доставку Вашого автомобіля до відповідного Авторизованого сервісного центру Land Rover.

Мова спілкування

Співробітники Служби підтримки (Assistance Centre) спілкуються мовою (або мовами) країни проживання. Технічний персонал, який забезпечує надання підтримки на місці пригоди, використовує для спілкування мову (або мови) країни, на території якої надається допомога.

Обмежена підтримка

Перелік послуг, що надаються відповідно до положень Програми Land Rover Assistance, у жодному разі не обмежується механічними поломками. Завданням Програми є надання всебічної допомоги за будь-якої непередбачуваної ситуації, пов’язаної з використанням автомобіля. Проте слід пам’ятати, що у разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобіліз інших причин, не пов’язаних із несправністю автомобіля, додаткові послуги не надаються.

Утрата або замикання ключів у салоні автомобіля

Завданням Програми є надання допомоги у найбільш доцільний з практичної точки зору спосіб. Проте, якщо доступ до салону Вашого автомобіля є неможливим через особливості сучасних систем охоронної сигналізації, єдиним варіантом може бути зламування. У такому разі Вам буде запропоновано підписати відповідний документ про надання дозволу щодо таких дій та про відсутність будь-яких фінансових претензій стосовно ушкоджень внаслідок проведення такої процедури. Компенсацію таких витрат може передбачати поліс автомобільного страхування.

Ушкодження шин

Програма не передбачає надання послуг з оренди автомобіля або доставку автомобіля у разі ушкодження шин. Проте, у разі одночасного ушкодження кількох шин або відсутності у стандартній комплектації Вашого автомобіля запасного колеса та якщо існує небезпека значного пошкодження боковини шини, може знадобитися надання додаткової допомоги. Якщо завершення ремонту протягом прийнятного періоду є неможливим, обсяг додаткових послуг визначається за рішенням Служби підтримки.

Відшкодування витрат

Програма підтримки передбачає відшкодування вартості будь-яких послуг, що передбачені Програмою, у разі їх самостійної оплати за попереднім узгодженням зі Службою підтримки Land Rover. Для отримання відшкодування необхідно зберегти оригінали платіжних документів та зв’язатися зі Службою підтримки Land Rover Assistance, співробітники якої нададуть усю необхідну інформацію стосовно процедури відшкодування.

Оплата штрафів та зборів

У разі викрадення Вашого автомобіля або його участі у дорожньо-транспортній пригоді з подальшою доставкою на штрафний майданчик для забезпечення доступу до автомобіля співробітниками Служби підтримки може знадобитись оплата штрафів або внесення інших обов’язкових платежів. Компенсацію таких витрат може передбачати поліс автомобільного страхування.

Повернення автомобіля з-за кордону

Перед поверненням Вашого автомобіля з-за кордону Вам буде запропоновано надати співробітникам Служби підтримки завірений власним підписом опис речей, що знаходяться в автомобілі. Служба підтримки Land Rover Assistance та її співробітники не несуть жодної відповідальності за втрату або ушкодження предметів, не вказаних у даному описі.

Підмінний автомобіль

Підмінний автомобіль надається з використанням можливостей однієї з провідних компаній, що надають послуги з оренди автомобілів. Клієнт повинен відповідати вимогам такої компанії. Усі додаткові витрати (включаючи, але не обмежуючись оплатою вартості палива, паркування, збору за в’їзд до центральної частини міста, штрафів за перевищення швидкості та сплатою мита) покладаються на клієнта. Відповідно до положень договору страхування, вік клієнта повинен перебувати в межах від 25 до 65 років. Якщо вік клієнта не відповідає цим вимогам, Програма підтримки передбачає вжиття додаткових альтернативних заходів, проте їх результат не гарантується. Наявність певних відміток на посвідченні водія клієнта також може стати на заваді отриманню автомобіля в оренду. Для оренди автомобіля необхідно пред’явити дійсне посвідчення водія та кредитну картку (на випадок оплати додаткових витрат). Пам’ятайте! Програма підтримки не може гарантувати наявності автомобілів із додатковими аксесуарами на кшталт багажників даху або зчіпних пристроїв.

Дія Програми за межами країни проживання

Надання послуг, передбачених Програмою підтримки Land Rover Assistance, є можливим лише на території Вашої країни проживання під час однієї подорожі, тривалість якої не перевищує 30 днів, або під час кількох подорожей, сумарна тривалість яких не перевищує 91 дня протягом 12 місяців. За подібних обставин рекомендується укладати відповідний договір страхування.

Повернення автомобіля

Максимальна сума компенсації витрат на повернення автомобіля в рамках Програми Land Rover Assistance не може перевищувати вартості подорожі.

Повернення автомобіля з-за кордону

Максимальна сума компенсації витрат на повернення автомобіля з-за кордону в рамках Програми Land Rover Assistance не може перевищувати ринкової вартості Вашого автомобіля.

ВИНЯТКИ

Відповідно до положень Програми Land Rover Assistance компенсації не підлягають

– будь-які витрати, здійснені без попереднього узгодження зі Службою підтримки Land Rover Assistance;

– будь-які витрати, що зазвичай покладаються на клієнта (оплата вартості палива, паркування, збору за в’їзд до центральної частини міста, штрафів за перевищення швидкості та сплата мита);

– вартість запчастин (за винятком покриття їх вартості Гарантією Land Rover);

– будь-які витрати, що виникають у зв’язку з участю в автомобільних перегонах, ралі, випробуваннях на швидкість та витривалість;

– будь-які витрати, що виникають через утримання автомобіля у непридатному для експлуатації стані або через недотримання правил і термінів технічного обслуговування, визначених виробником автомобіля. Якщо, на думку Служби підтримки Land Rover Assistance, причиною несправності автомобіля є його неналежне обслуговування, надання послуг може бути обмежене доставкою Вашого автомобіля до найближчого Авторизованого сервісного центру Land Rover;

– будь-які витрати, що виникли внаслідок перебування клієнта у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння чи інтоксикації внаслідок вдихання випарів клею чи подібних речовин;

– будь-які збитки, що прямо або непрямо пов’язані з неможливістю продовжувати рух;

– ушкодження або поранення, що були спричинені умисними діями заявника або виникли у результаті участі у протиправному діянні або злочині;

– будь-які витрати, що виникли через блокування Вашого автомобіля внаслідок повені або на заметеній снігом ділянці дороги, його встрявання у піску чи багнюці та ускладнення доступу до нього з інших причин;

– витрати, пов’язані з використанням спеціального обладнання – наприклад, якщо для евакуації Вашого автомобіля внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, викрадення одразу кількох коліс або вчинення акту вандалізму неможливо обійтись без використання відповідної техніки. Усі витрати, пов’язані з використанням такого обладнання, покладаються на клієнта. Компенсацію таких витрат може передбачати поліс автомобільного страхування;

– збитки, що виникли внаслідок ушкодження в результаті аварії, які покриваються Вашим полісом автомобільного страхування.

Наведений перелік не є вичерпним. За необхідності компанія Land Rover Limited залишає за собою право розширення переліку винятків з урахуванням Ваших прав споживача.