Експерти з позашляхових можливостей з Міжнародної федерації товариств Червоного Хреста та Червоного Півмісяця (IFRC) випробували Defender ще до його запуску.
Вони хотіли перевірити, чи здатна відроджена легенда підтримувати гуманітарну роботу в деяких з найважче доступних громад світу. Фахівці автопарку IFRC отримали відповідь у Дубаї.
Від пустельних дюн до звивистого асфальту, вони відчули впевнену керованість і комфорт повного приводу, підіймаючись на найвищу гору в Об’єднаних Арабських Еміратах.
Defender пройшов усі випробування, на радість Іліру Кошаджу з IFRC. Він заявив: «Червоний Хрест щороку підтримує мільйони людей у кризових ситуаціях, перебуваючи майже в кожній країні світу. Ми працюємо в деяких з найбільш важкодоступних місць на землі, часто долаючи непрохідну місцевість, тому наші команди повинні бути готові до будь-яких викликів».
Експерти з автопарку Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця протестували Defender в гарячих пісках пустелі, де прототип долав круті підйоми, важкі схили і нерозвідані вершини пагорбів, які характерні для бездоріжжя в цьому регіоні.
У надзвичайно спекотних погодних умовах (вище 40ºС) легендарні круті повороти шосе Джебель Джайс стали наступним випробуванням для прототипу нового Defender. І він продемонстрував, яким комфортним і маневреним повинен бути автомобіль, навіть на висоті майже 2 000 метрів.
Дубай став доречним місцем для продовження партнерства Defender із Червоним Хрестом. Співпраця почалася у 1954 році, коли спеціально адаптований серійний Land Rover почав використовуватися в регіоні як мобільна амбулаторія.