Оновлений Discovery поєднує унікальну еволюцію дизайну з універсальним інтер’єром, який втілює дух родинних пригод. Саме він характеризує сімейні кросовери від Land Rover уже більш як 30 років.
З останнім поколінням 6-циліндрових бензинових та дизельних двигунів Ingenium, вдосконаленою інформаційно-розважальною системою Pivi Pro та високим рівнем практичності — оновлений Discovery залишається одним із найтоповіших універсальних 7-місних преміальних кросоверів у світі.
З електричною архітектурою автомобіля EVA 2.0 від Land Rover, яка є основою комплексу вдосконалених технологій, новий Discovery створює нові рівні ефективності. Водночас і зберігає відому функціональність на дорозі та поза нею, разом з характеристиками буксирування. Вражає багато факторів: від оновленої системи розпізнавання поверхні Terrain Response 2 та віддаленого оновлення ПЗ до нової системи фільтрації повітря в салоні*.
Джері МакГоверн, креативний директор Jaguar Land Rover, підкреслив: «Новий Discovery є продуманим кросовером преміального класу з чудовими пропорціями. Універсальний автомобіль удосконалили у кожній деталі, з покращенням характерного екстер’єру та доволі практичного інтер’єру. Так Discovery утримує позицію як найбільш функціональний та пристосований до сімейного користування кросовер у світі».
Продуманий дизайн
Упізнаваний характер та оптимізовані пропорції Discovery 2021-го року втілюють більш як 30 років еволюції дизайну. Зберігаються елементи ДНК дизайну Discovery: наприклад, капот, який за формою нагадує стулку мушлі, ступінчастий дах і добре помітна задня стійка. Та саме оновлений Discovery демонструє виразну еволюцію екстер’єру, оптимізованого для отримання неперевершених вражень від керування кросовером.
Нові брендові світлодіодні головні фари з вогнями денного світла, розташованими нижче у блоках, підкреслюють рішучий вигляд, тоді як анімовані передні та задні індикатори поворотів забезпечують візуальну витонченість. Передній бічний повітрозабірник у кольорі кузова привертає увагу до знайомої переривчастої середньої лінії кузова авто.
Оновлений передній бампер має ширшу графіку в кольорі кузова, а нові бічні повітрозабірники поєднуються для створення динамічнішого зовнішнього вигляду. У задній частині авто демонструє новітні брендові світлодіодні фари, які об’єднано новою панеллю кольору Gloss Black. Дотримуючись філософії мінімалістичного дизайну Land Rover, на панель виробник наніс брендовий напис «Discovery» — для підкреслення більш «чистого» графічного представлення задньої частини.
Нова модель R-Dynamic — це унікальні елементи дизайну, зокрема виразні акценти екстер’єру в кольорах Gloss Black і Shadow Atlas на зовнішній стороні. Сидіння оформлено у 2-х тонах шкіри з контрастними швами у внутрішньому просторі.
Технології підключення
Салон оновленого Discovery найбільше вирізняється 7-ма сидіннями та найсучаснішою інформаційно-розважальною системою Pivi Pro від Land Rover. Повністю перепланована центральна консоль має на 48 % більший 11,4-дюймовий Full HD сенсорний дисплей — для швидкого доступу до інтуїтивного інтерфейсу.
Зі спрощеною структурою меню та інноваційним дизайном, Pivi Pro миттєво реагує навіть за першого запуску авто. Вбудований резервний акумулятор системи забезпечує ініціалізацію навігаційної системи всього лише за декілька секунд; через меню здійснюється доступ до найпотрібніших функцій безпосередньо з налаштовуваного головного екрана. Так водій менше відволікається під час подорожі.
Можливості підключення створює технологія подвійних SIM-карток з двома LTE-модемами. За допомогою них система одночасно може відтворювати медіафайли, завантажувати оновлення програмного забезпечення через SOTA — у бездротовий спосіб — та виконувати інші функції. Технологія SOTA від Land Rover дозволяє оновлювати до 44 окремих електронних модулів без відвідування дилерського центру.
Разом з 12,3-дюймовим інтерактивним дисплеєм водія†забезпечується побудова 3D-мапи з високою роздільною здатністю; центральний сенсорний дисплей залишається вільним для управління іншими застосунками. Чітку цифрову панель приладів можна налаштувати для відображення пари традиційних циферблатів, навігаційних вказівок у 3D-форматі та у повноекранному режимі. Або ж можна поєднати те й інше, для адаптації відображення відповідно до уподобань водія.
Крім того, доступна опція повнокольорового індикатора на вітровому склі Head-Up Display — для надання детальної інформації щодо руху безпосередньо на рівні очей водія. Також простою є й інтеграція смартфонів завдяки Apple CarPlay, у той час як вдосконалена Bluetooth-технологія дозволяє під’єднувати два смартфони одночасно. У стандартній комплектації доступна Android Auto, аналогічно і функція бездротового заряджання з технологією підсилення сигналу.
Комфорт пасажирів підтримується завдяки системі іонізації повітря в салоні Cabin Air Ionisation, яка відтепер доступна з технологією фільтрації часточок PM2.5*. Вона активно сканує повітря у салоні, вимірює його якість і автоматично застосовує вдосконалені фільтри для зменшення кількості алергенів, токсинів та шкідливих частинок у повітрі салону.
Комфорт та зручність підкреслено встановленням тримачів для планшетів Click and Go від Land Rover. Їх вбудовано у спинки передніх сидінь. Легка у користуванні система пропонує роз’єми для заряджання USB-A, що зменшує кількість дротів у салоні.
У передній частині салону знаходиться кермо з оновленим дизайном — із чотирма спицями і перемикачами, прихованими від людського ока, аж поки не засвітяться. Є і металеві пелюсткові перемикачі, разом з новим тактильним перемикачем передач для інтуїтивного управління.
В основі — універсальність
Сімейна універсальність є візитною карткою родини Discovery, і оновлений кросовер ще дужче демонструє цю особливість. Його опціональні задні відкидні двері з безконтактним керування솆 можуть визначати рух стопи під нижнім бампером для відчинення багажника. Автоматизовані внутрішні задні відкидні двері утримують незакріплені предмети у просторому багажному відділенні об’ємом 2485 літрів (5-місна версія) та використовуються додатково як зручне місце сидіння у перервах на каву у подорожі. Навіть за умови використання 7 сидінь, багажне відділення надає 258 літрів простору для вантажу, і всі пасажири можуть зарядити електронні пристрої.
Всередині авто інтелектуальна технологія складання сидінь дозволяє легко змінювати схему розташування сидінь за допомогою центрального сенсорного дисплея. Водночас технологія додатка Remote дозволяє зберігати дані щодо рівня пального, розташування авто, навіть відчиняти та зачиняти двері.
У задній частині, сидіння другого ряду ретельно переобладнано для більшого комфорту. Покращена бічна підтримка, довші та товстіші подушки, а також досконале формування профілю сидінь створюють додаткову підтримку ділянки стегон і покращують поставу пасажирів. Рівень комфорту підвищився завдяки переміщенню повітрозабірників другого ряду з центральних стійок до центральної консолі, що забезпечує інтенсивніший потік повітря до пасажирів другого ряду, які мають власні регулятори вентиляції, приховані поки не підсвітяться, та роз’єми для живлення.
Також доступний браслет Activity Key другого покоління від Land Rover. Він має сенсорні елементи керування, цифровий годинник, може зачиняти, відчиняти і запускати автомобіль без традиційного ключа.
Оновлений Discovery доступний у комплектаціях: Discovery Base, S, SE та HSE, зі спортивним виглядом у версії R-Dynamic.
Удосконалені двигуни
Discovery 2021 модельного року представляє трійку нових рядних 6-циліндрових двигунів Ingenium, бензинових і дизельних, із технологією 48-вольтного м’якого гібрида (MHEV) для більшої ефективності та плавного руху. Нові двигуни доступні одночасно з 4-циліндровим бензиновим силовим агрегатом P300 від Land Rover та новою інтелектуальною системою повного привода Intelligent All Wheel Drive.
Вдосконалений дизельний двигун доступний у варіантах з вихідною потужністю 249 к. с. (183 кВт) та 300 к. с. (221 кВт), водночас бензиновий двигун забезпечує 360 к. с. (265 кВт).
Лінійка двигунів оновленого Discovery:
— P300 - 300 к. с. (221 кВт), 2-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун, 400 Н·м крутного моменту при 1500–4500 об/хв
— P360 - 360 к. с. (265 кВт), 3-літровий 6-циліндровий бензиновий двигун MHEV, 500 Н·м крутного моменту при 1750–5000 об/хв
— D250 - 249 к. с. (183 кВт), 3-літровий 6-циліндровий дизельний двигун MHEV, 570 Н·м крутного моменту при 1250–2250 об/хв
— D300 - 300 к. с. (221 кВт), 3-літровий 6-циліндровий дизельний двигун MHEV, 650 Н·м крутного моменту при 1500–2500 об/хв
6-циліндрові дизельні двигуни Ingenium D250 та D300 мають легку алюмінієву конструкцію для мінімізації тертя і замінюють попередні дизельні варіанти SD4 та SDV6. Інтелектуальна 48-вольтна технологія MHEV забезпечує відповідність нових двигунів найсуворішім світовим нормативам щодо об’єму викидів і надання покращеної реакції.
«Розумна» система збирає та накопичує енергію, яка генерується при уповільненні, і перерозподіляє її для допомоги двигуну під час прискорення, забезпечуючи робочі характеристики 6-циліндрового двигуна. Таке компонування також гарантує досконалішу роботу системи старт-стоп.
Широка функціональність
Оновлений кросовер — це пристосований до сімейного користування автомобіль, що забезпечує для 7-ми пасажирів винятковий комфорт пересування на довгі відстані. Це також комфортне середовище для водія — завдяки надзвичайній видимості, яка створюється через високу посадку водія, удосконаленим елементам контролю та найсучаснішій технології шасі для чутливої до змін курсової стійкості.
Усі версії оновленого Discovery з 6-циліндровими двигунами Ingenium мають вдосконалену трансмісію, яка оптимізує розподіл крутного моменту між переднім та заднім мостами завдяки використанню великої кількості датчиків для розподілення крутного моменту відповідно до ситуації. Нова інтелектуальна система повного привода Intelligent All Wheel Drive максимально збільшує зчеплення, динаміку руху дорогою та ефективність трансмісії. А це призводить до покращених показників витрати пального та скорочення об’єму викидів CO2.
Додатково, стандартна пневмопідвіска забезпечує надзвичайно м’який рух за будь-яких умов. Її доповнено функцією автоматичного зниження швидкості для покращення аеродинамічної ефективності та зниження витрат пального на магістралях. Технологія демпфера з адаптивною динамікою відстежує рухи автомобіля до 500 разів на секунду, реагуючи на дії водія або вхідні дорожні дані майже миттєво — для контролю положення кузова і плавного руху.
З технологією розпізнавання поверхні Terrain Response 2, Discovery 2021-го року завжди автоматично налаштовується, щоб пристосуватися до умов керування. А новий режим долання броду Wade Mode підлаштовує автомобіль для форсування ділянок глибоких водних перешкод, навіть автоматично застосовуючи гальма, коли водій вимикає Wade Mode, щоби відновити повноцінні робочі характеристики з першого застосування гальм.
Наявність налаштовуваної Terrain Response дозволяє водіям детально регулювати схему роботи педалі газу Discovery, точки перемикання передач, налаштування системи керування та підвіски для відповідності їхнім уподобанням. Саме так власники можуть персоналізувати свій стиль керування на офф-роуд.
За словами Майка Кроса, головного інженера Land Rover, відділ взаємодії систем транспортних засобів, оновлений кросовер поєднує чудову геометрію роботи підвіски для високої прохідності та ефективну динаміку. Сюди додається і надзвичайний контроль коливань кузова. «З найсучаснішим дизайном підвіски, легкою алюмінієвою архітектурою та інтелектуальними трансмісіями ми переобладнали автомобіль для створення 7-місного кросовера з високим рівнем універсальності та досконалості», — додає Крос.
Discovery 2021-го року оснащено також технологією огляду поверхні ClearSight Ground View, що відображає водію приховану поверхню під передньою частиною авто. Таке відображення відбувається за допомогою центрального сенсорного дисплея та завдяки поєднанню зображень огляду з камер, які спрямовано вперед. «Розумна» функція є реалізацією футуристичного концепту прозорого капота від Land Rover, яка допомагає водію долати круті схили на бездоріжжі чи показує приховані перешкоди у місті.
Про появу в Україні Discovery 2021-го модельного року та його вартість буде повідомлено додатково.
* Сумісність лише з іонізаторами Nanoe™
** 3 720 кг лише у США
†Опціонально у базовій комплектації, стандартно у решті комплектацій
††Задні відкидні двері з безконтактним керуванням опціонально доступні в усіх комплектаціях та є стандартними у HSE