РЯДНИЙ ШЕСТИЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН ТА ЕФЕКТИВНИЙ М`ЯКИЙ ГІБРИД У RANGE ROVER

- Флагманський кросовер Range Rover отримав незрівняний баланс, вишуканість та ефективність разом із рядним шестициліндровим двигуном Ingenium, який підкреслив його неперевершену розкіш і витривалість.

- Range Rover став більш чутливим у керуванні та екологічно чистим завдяки підвищенню ефективності та віддачі потужності силової установки типу помірний гібрид (MHEV).

- Найновіші опції персоналізації та розумніші технологічні функції закріпили позицію Range Rover на вершині сегменту ексклюзивних кросоверів.


Середа, 2 травня 2019 року, Уайтлі, Велика Британія – Range Rover відомий своїм поєднанням незрівнянної розкоші та вишуканості з традиційно неперевершеною прохідністю. Відтепер найсучасніший 3,0-літровий рядний шестициліндровий бензиновий двигун Ingenium, вдосконалена продуктивність та висока чутливість йдуть пліч-о-пліч з покращеною витратою палива.

Останній двигун Ingenium потужністю 400 к.с. з крутним моментом 550 Нм може розігнати новий Range Rover від 0-100 км/год за 6,3 секунди, а максимальна швидкість становить 225 км/год.

Електричний турбонагнітач розганяється до 65 000 об/хв за 0,5 секунди та забезпечує вражаючий миттєвий крутний момент, який можна порівняти з більш потужними двигунами. Це можливо завдяки оптимальній координації між електричним турбонагнітачем і турбокомпресором twin - scroll, завдяки чому компенсується ефект турболагів.

Інноваційне поєднання таких провідних технологій, як турбокомпресор twin - scroll, який разом із системою плавної зміни висоти підйому впускних клапанів (CVVL) підвищує потужність, допомагає новому двигуну «дихати» з максимальною ефективністю. Все це дозволяє оптимізувати динаміку автомобіля, раціоналізувати витрати палива та зменшити викиди.

Ці технології останнього бензинового двигуна Ingenium є складовою частиною силової установки типу м’який гібрид (MHEV), з якою ефективність лінійки автомобілів Range Rover підвищується завдяки витраті палива на рівні 9,3 л/100 км та зниженню викидів CO2 до 212 г/км* (еквівалент NEDC). Це був один з останній кроків, зроблених компанією Jaguar Land Rover для того, щоб гарантувати можливість електрофіцированної опції в усіх моделях, починаючи з 2020 року.

Завдяки новій системі «Старт-Стоп» 3,0-литровий двигун у парі з електричним мотором збирає кінетичну енергію під час уповільнення та заряджає акумуляторну батарею 48 В. Ця енергія може бути використана у разі потреби для підвищення крутного моменту. Також її використання знижує викиди CO2 та зменшує навантаження на двигун.

Виконавчий директор з продукту Jaguar Land Rover Нік Роджерс заявив: «Традиційні переваги Range Rover були вдосконалені після представлення останнього 3,0-литрового шестициліндрового двигуна. Провідні технології, такі як система плавної зміни висоти підйому впускних клапанів (CVVL), працюють разом із системою м’якого гібриду, збираючи енергію під час руху та покращуючи ефективність витрат палива та знижуючи рівень викидів. Та енергія, яка за інших умов залишилася б невикористаною, тепер використовується для живлення електричного турбонагнітача, що покращує криву крутного моменту на низьких швидкостях та забезпечує ідеальне керування. Високий комфорт досягається завдяки органічному балансу ваги двигуна, який забезпечує його плавне функціонування».

На додаток, була оновлена палітра кольорів, і відтепер доступні два нових кольори кузова: Eiger Grey та Portofino Blue. Покупці також можуть обрати нові диски 22 дюйма у кольорі Gloss Black на додаток до вже існуючих опцій.

Фари Range Rover тепер у стандартній комплектації мають дві нові функції. Доступна як на системі Matrix, так і на системі Pixel, функція переключення на ближнє світло при наявності дорожніх знаків (Sign Post Dimming) розпізнає дорожні знаки та вимикає світлодіоди, які можуть засліпити водія відблисками. Також до системи Pixel був доданий режим «Турист». Він дозволяє водієві обрати напрямок руху на дорозі (лівосторонній або правосторонній) та відповідно до цього підлаштовує напрямок освітлення.

Оновлена палітра кольорів кузова, вдосконалене світлодіодне освітлення доступне у новому Range Rover Sport на додаток до нового двигуна Ingenium потужністю 400 к.с. Вперше випущений на моделі Range Rover Sport у комплектації HST, провідний двигун Ingenium потужністю 400 к.с. тепер доступний у додаткових комплектаціях.

Примітки:
Еквівалент NEDC (NEDC2) – наведені затверджені результати випробувань.