Лідери продажів Land Rover – кросовери Range Rover Evoque і Discovery Sport – презентовані з унікальними спеціальними версіями. Ще ефективніші, з цифровим підключенням та найновішою інформаційно-розважальною системою Pivi. Вирізняються новими потужними бензиновим та дизельним м’якими гібридними двигунами.
Новий Range Rover Evoque Autobiography посідає перше місце у лінійці компактних моделей кросоверів, втілюючи потужність та розкіш бренду упродовж 50 років. Флагманську версію Evoque Autobiography легко впізнати за елегантними акцентами екстер’єру та витонченим інтер’єром. Відтепер доступна плагін-гібридна версія як найбільш ефективний преміальний кросовер.
«Range Rover Evoque Autobiography виправдовує очікування від бренду завдяки сучасності та вишуканості. Після презентації у 2010 році самобутній Evoque завоював увагу, а елегантні деталі, як-то оздоблення мідними літерами та акценти екстер’єру – підкреслюють витончений характер», – каже професор Джеррі МакГоверн, креативний директор Land Rover та офіцер Ордену Британської Імперії.
Також у 2020 році доступна нова версія Evoque Lafayette†, яка демонструє виразний контрастний дах у кольорі Nolita Grey. На створення спеціальної версії, що базується на Evoque S, розробника надихнули модні околиці Нью-Йорка. Цей кросовер втілює ретельно підібраний комплекс можливостей і доступний у варіанті плагін-гібриду P300e.
Discovery Sport Black додає до лінійки спортивну модифікацію. Оснащена 290-сильним бензиновим двигуном із турбонаддувом, нова версія вирізняється вдосконаленим екстер’єром та інтер’єром. Ідеально поєднані ефектний вигляд та характерна для родини Land Rover універсальність. Помітною ознакою виступає відома у Discovery Sport позашляхова прохідність за будь-яких дорожніх умов.
Після запуску плагін-гібридів P300e раніше у 2020 році, для Range Rover Evoque і Discovery Sport відтепер доступно багато додаткових варіантів двигунів.
Новинками є 2 4-циліндрові дизельні двигуни Ingenium нового покоління з технологією м’якого гібриду (Mild Hybrid Electric Vehicle – MHEV). Завдяки Стартеру-генератору з ремінним приводом та акумуляторній батареї, м’які гібридні авто накопичують енергію, яка втрачається під час сповільнення ходу. Вона подається у зворотньому напрямку на 48-вольтову батарею. Результат – плавніше виконання пуску/зупинки та споживання пального. У цьому одна з найбільших переваг електрифікованого автомобіля, ще й без потреби у заряджанні через підключення до мережі. Доступні з варіантами потужності 165 к. с. та 200 к. с., ці двигуни є ефективнішими за попередників. У Range Rover Evoque викиди CO2 становлять від 158 г/км, споживання пального – від 6 л/100 к솆. Пересування на Discovery Sport – це викиди від 165 г/км та економія пального від 6,3 л/100 к솆. Ці показники можуть варіюватися залежно від умов навколишнього середовища, стилю водіння, навантаження тощо.
Перший 1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун Ingenium для Evoque – P160 – представлений з автоматичною 8-ступінчастою трансмісією та пропонує найнижчу вартість на модель. Цей двигун є тим самим, що живить плагін-гібрид P300e, і виробляє 160 к. с. (118 кВт) потужності та 260 Нм крутного моменту. Продуктивність та економічність досягаються завдяки полегшеній конструкції та компонуванню з переднім приводо솆.
Discovery Sport та Evoque доступні у варіантах з додатковими бензиновими двигунами: P200, P250 і P300, кожен з яких оснащений технологією м’якого гібриду.
Досвід виробника у діджитал сфері втілено у внутрішньому просторі обох авто через низку оновлень. Інтегровано Pivi – сучасну інформаційно-розважальну систему. Вона готова працювати одразу після увімкнення, затримок немає завдяки окремому плану управління даними та батареї. Бездротове оновлення програмного забезпечення здійснюється через вбудований в авто 4G модем. Оновлення ПЗ можна запланувати на будь-який зручний час. Без відвідування дилерського центру, відтепер водій отримуватиме останні версії мап, додатків та функцій. Система завдячує новій архітектурі електричного транспортного засобу (Electrical Vehicle Architecture), доступна у стандартній версії Pivi або у більш вдосконаленому варіанті Pivi Pro, з вбудованою навігацією від S-специфікації†††.
Постійне відтворення медіафайлів та музичних треків стало простішим. Вперше безпосередньо до меню інформаційно-розважальної системи разом з даними* інтегровано додаток Spotify. А до Bluetooth одночасно підключаються два смартфони. Їх можна зарядити бездротовим способом онлайн, та ще й із функцією посилення сигналу ** .
Британський виробник запропонував майбутнім власникам і браслет Activity Key 2-го покоління. Він зачинить та відчинить будь-які двері авто, навіть запустить двигун, просто перебуваючи поряд. Водостійкий та антиударний, браслет з рідкокристалічним дисплеєм зручно носити на руці та перевіряти час як на годиннику.
Алекс Хеслоп, керівник відділу електричного проектування компанії Jaguar Land Rover, пояснив трансформацію інформаційно-розважальної системи. Її осучаснили завдяки новій архітектурі електричного авто та системі Pivi. «Відтепер клієнти можуть скористатися перевагами системи, яка швидко реагує і така ж легка у використанні, як смартфон. Вона самостійно вдосконалюється, оновлюючи своє програмне забезпечення онлайн», – повідомив Алекс Хеслоп.
Сьогодні пасажири зможуть перевірити навіть якість повітря у салоні, за допомогою сенсорного екрана. Активувавши нову систему фільтрації повітря у салоні Cabin Air Filtration **** , шкідливі дрібні часточки, алергени, пилок та навіть сильні запахи швидко зникають. Це підвищує самопочуття пасажирів та водія, особливо помітно у великих містах та зонах із активним дорожнім рухом. Ця система запроваджена додатково до вже існуючої функції іонізації повітря у салоні Cabin Air Ionisation. Вона відфільтрує навіть мікрочастинки PM2.5 і менше. Для запуску системи фільтрації потрібно активувати режим «Очистити» (Purify), додатково вона відстежуватиме стан повітря всередині салону відносно повітря ззовні. На сенсорному екрані можна пересвідчитися, що повітря всередині чистіше, ніж ззовні.
Інші технологічні вдосконалення – це повний комплекс функцій вдосконаленої системи допомоги водієві (Advanced Driver Assistance) для Discovery Sport. Саме вона отримала п’ятизірковий рейтинг за оцінкою комітету Euro NCAP – європейської програми оцінки безпеки автомобілів. В авто, нова система для попередження зіткнення позаду (Rear Collision Monitor) постійно відстежує через радари стан дороги позаду авто. Насамперед, потенційно це зменшує кількість серйозних ушкоджень пасажирів. А поглянувши на 3D-камеру кругового огляду, водій бачить ситуацію навколо авто на швидкості аж до 30,5 км/год. Так виробник спростив власникам маневрування і пересування у складних умовах дорожнього шляху.
Ці нові системи доповнюють технології ClearSight Ground View та ClearSight Rear View Mirror. Технологія розумних камер об’єднує зображення, отримані з простору під капотом, а інша дозволяє змінювати режим роботи дзеркала заднього виду – класичний режим дзеркала та вивід зображення з камери на дзеркало для покращення видимості.
* Доступний лише з варіантами Pivi Pro та Online Pack; потрібна підписка Spotify Premium; про доступність сервісу Spotify на ринку України буде повідомлено додатково
** Можливість бездротової зарядки смартфону для Range Rover Evoque залежить від ринку
*** Залежно від ринку
**** Сумісна тільки з іонізаторами Nanoe™
†Має найменування Lafayette/Nolita, залежно від ринку
†† Усі показники викидів, споживання пального та запасу ходу виключно на електротязі надані для комбінованого випробувального циклу WLTP (Всесвітній цикл узгоджених випробувань легкових транспортних засобів). Дані, надані для демонстрації економічності пального, представлені для двигунів D165(165 к. с.) з переднім приводом та P160 (160 к. с.), офіційні сертифікаційні дані будуть підтверджені після випуску в кінці 2020 р. Лише для порівняння. Показники в реальних умовах експлуатації можуть відрізнятися. Показники викидів CO2 та споживання пального можуть відрізнятися залежно від таких факторів як стилі водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, параметрів встановлених коліс та аксесуарів
†††Система Pivi Pro доступна як стандартний варіант для моделей S, SE та HSE