НОВІ ПОСЛУГИ JAGUAR LAND ROVER В УКРАЇНІ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ

У період карантину українські компанії трансформують бізнес-послуги, максимально переводячи їх у безконтактний режим. Серед головних – адресні доставки продуктів і послуг для припинення поширення COVID-19. Сектор автомобільної промисловості також запроваджує нові послуги і правила роботи.

В Україні бренди Jaguar та Land Rover з першого дня карантину оперативно зреагували на ситуацію і запропонували нові послуги для безпечного обслуговування клієнтів. Водночас офіційні дилерські центри у Києві, Львові, Харкові, Дніпрі та Одесі працюють із дотриманням рекомендацій МОЗ та Кабінету Міністрів України.

Серед нових запроваджених послуг Jaguar Land Rover: дистанційний тест-драйв з адресною доставкою, адресна доставка нового авто та дистанційний сервіс – за домовленістю автомобіль забирають під будинком вранці і повертають ввечері після сервісу. Клієнти отримують авто за вказаною адресою повністю обробленими усіма засобами дезінфекції, представник дилерського центру приїжджає у масці та рукавичках. Нові послуги можна замовити у дилерських центрах онлайн чи телефоном, а розрахуватися за допомогою інтернет-банкінгу.

Завдяки новим послугам у дилерських центрах, відділи продажу та сервісу функціонують за розкладом в особливому режимі з відвідуванням клієнтами.

Особливий режим роботи відділів продажу та сервісу убезпечує клієнтів від поширення коронавірусу. Серед головних правил перебування клієнтів на території: допуск виключно у масці та рукавичках, на вхідному контролі – скринінг безконтактним термометром, розподілено зони перебування: 1 особа на 10 кв м закритого приміщення, до відділу клієнти заходять по одному, мінімізовано обіг готівки через безконтактний розрахунок, перед входом до території розміщено антисептичні засоби для рук. Усі зони очікування на території дилерських центрів тимчасово не працюють, щоб мінімізувати кількість контактів у приміщеннях. Водночас у період карантину клієнтів просять мати із собою документи, які посвідчують особу.

Сервісне обслуговування у центрах можна замовити телефоном чи онлайн, та клієнти можуть перебувати на території через бажання долучатися до процесу чи виникнення термінової необхідності. Весна – це час перевірки автомобіля після зими, починаючи від заміни гуми і закінчуючи щітками склоочисників. Разом з тим, завдяки хімчистці салону і заміні фільтрів у салоні повітря стає чистішим, що додатково захищає власників від поширення COVID-19. Тому дилерські центри Jaguar Land Rover працюють за звичним робочим графіком повного дня, додатково ввівши обмежувальні заходи та дистанційні послуги.

Окремі правила на час карантину встановлено і для співробітників дилерських центрів Jaguar Land Rover: щоранку їх перевіряють на наявність температури, працівники дезінфікують руки стериліумом з рецепції та використовують одноразові рукавички та маски, кожне авто у салоні обробляється засобами дезінфекції, аналогічно – усі дверні ручки та поверхні на території салону, регулярно проводять вологе прибирання із дезінфікуючими засобами.

Клієнти продовжують замовляти сервісні послуги та тест-драйв, а також купувати нові авто у період карантину завдяки вчасному реагуванню Jaguar Land Rover на події. Дистанційні послуги, обмеження контактів між клієнтами та відповідальне ставлення до здоров’я – це основні фактори, які генерують попит на автомобілі та сервіс.

Раніше: клієнт самостійно доставляє автомобіль для сервісу, щойно придбаний забирає у дилерському центрі, якщо планує придбати – тест-драйв починається з виїзду з дилерського центру. Сьогодні: за потреби клієнт може приїхати до відділів продажу та сервісу, однак є й інша опція. Можна замовити сервіс онлайн і авто заберуть під будинком, авто для тест-драйву та придбаний автомобіль доставлять з адресною доставкою на автовозі.