Defender 110* отримав чергову відзнаку у п'ять зірок. За останній раунд випробувань найвитриваліша модель Land Rover отримала максимальну оцінку у п’ять зірок від експертів з безпеки Euro NCAP.
Лінійка Defender поєднує найсучасніші засоби безпеки та міцну алюмінієву конструкцію кузова, спроектовану для подолання бездоріжжя. До інтелектуальних технологій Defender належать системи екстреного гальмування, утримання смуги руху та попередження про зіткнення при русі заднім ходом†.
Шість подушок безпеки захищають водія та пасажирів, а для найменших пасажирів є три точки ISOFIX для кріплення дитячих автокрісел. Defender набрав 85% за захист дорослих та дітей, 79% за системи допомоги та безпеки, 71% за системи безпеки, які допомагають уникнути зіткнення із пішоходами та велосипедистами. Ці високі показники стали запорукою вищої оцінки за безпеку автомобіля — 5 зірок рейтингу Euro NCAP.
Нік Роджерс, виконавчий директор із проектування автомобілів у компанії Jaguar Land Rover, зазначив: «Із моменту створення нового Defender ми були одержимі захистом як пасажирів, так і інших учасників дорожнього руху. Ми вирішили створити автомобіль, який є найбільш спроможним і довговічним Land Rover, із функціями безпеки, які справді покращують досвід водія. Це неймовірна честь отримати таке визнання від Euro NCAP, що відзначив Defender п’ятьма зірками».
Поки що Euro NCAP протестував Defender 110*. Водночас у лінійці є більш компактний Defender у версії кузова 90, і пара практичних комерційних авто - Hard Top. В останніх є нерухома перегородка за передніми сидіннями і 2 059 та 1 355 літрів об'єму багажного відділення.
Після світової прем'єри на автосалоні у Франкфурті в 2019 році світ виявив надзвичайний попит на новий кросовер. Така ж реакція очікувала Defender навіть з боку експертів - новий Defender вже став володарем 28 міжнародних нагород. Із моменту свого дебюту Land Rover також представив лінійку 6-циліндрових дизельних двигунів Ingenium із м'якою гібридною технологією та вдосконалений плагін-гібридний двигун P400e, що забезпечує повністю електричний запас ходу до 43 км, а рівень викидів CO2 - 74 г/км**.
Також Land Rover представив версію X-Dynamic, доступну як для Defender 90, так і для 110 кузова. Версія вирізняється елементами екстер’єру та інтер’єру, що підкреслюють потужні можливості 4x4 та виокремлюють модель серед інших брендів навіть на паркувальному майданчику.
В Україні Defender 110 доступний для тест-драйву та придбання вартістю від 1 633 000 гривень, модель у 90 кузові стартує від 1 838 592 гривень. Defender 90 українці зможуть протестувати навесні 2021 року.
Вдосконалені технології допомоги водію у Defender:
- Екстрене гальмування – виявляє можливе фронтальне зіткнення з іншим транспортним засобом і надає попереджувальний сигнал водію про гальмування. Якщо водій не реагує, транспортний засіб активує екстрене гальмування, щоб зменшити силу можливого удару.
- Моніторинг «мертвих зон»† – блимаючий знак у відповідному боковому дзеркалі попереджає водія про перешкоди чи швидке наближення до «мертвої зони».
- 3D камера колового огляду† – допомагає водієві під час маневру на низькій швидкості за допомогою інноваційної технології, яка виводить 3D зображення оточення навколо Defender на центральний дисплей системи мультимедіа Pivi Pro.
- Функція попередження пасажирів задніх сидінь про наявність автомобілів у «мертвій зоні» † – попереджає про можливу загрозу під час підготовки до відчинення будь-яких дверей зсередини – за допомогою датчиків у бампері, для контролю наближення інших учасників дорожнього руху.
- Адаптивний круїз-контроль† – дотримується безпечної відстані до транспортного засобу попереду. Якщо авто попереду зупиняється, Defender також плавно зупиниться.
- Моніторинг стану водія – відслідковує втому водія, контролюючи його взаємодію із рульовим управлінням, гальмами та акселератором, щоб попередити про виявлену втому.
- Утримання смуги руху – виявляє ненавмисне з’їжджання зі смуги руху та застосовує коригуючий контр-рульовий механізм для утримання положення у смузі руху.
- Моніторинг зіткнення позаду† – якщо транспортний засіб, що наближається ззаду, не гальмує, Land Rover автоматично попередить водія, що наближається, блимаючи аварійними вогнями.
- Функція попередження про перешкоди позаду під час руху заднім ходом – попереджає про транспортні засоби, пішоходів чи інші небезпеки, що наближаються з будь-якого боку – особливо корисно під час виїзду зі стоянки.
- Розпізнавання дорожніх знаків із обмежувачем швидкості – інформує водія про актуальне обмеження швидкості та регулює швидкість автомобіля автоматично під час зміни швидкісних зон.
- Гальмування після зіткнення: автоматично застосовує гальма для запобігання або пом'якшення подальшого удару, коли транспортний засіб зазнав зіткнення середньої важкості.
- Сенсор глибини броду – ультразвукові датчики у бокових дзеркалах надають інформацію в режимі реального часу про глибину броду під час його долання.
* Euro NCAP протестував праворульний Defender 110 2.0-літровим дизельним двигуном версії SE. Характеристики та доступність на ринку можуть відрізнятися.
** Дані про запас ходу на електротязі ґрунтуються на показниках серійного автомобіля за стандартизованим маршрутом. Запас ходу може змінюватися залежно від стану автомобіля та акумулятора, фактичного маршруту, навколишнього середовища та стилю водіння. Усі показники викидів, економія пального та запасу ходу виключно в електричному режимі виміряні за тестом EU–WLTP (TEL) у комбінованому циклі.
† Доступно опціонально