- Jaguar Land Rover буде виготовляти новий модельний ряд електромобілів у Великобританії, гарантуючи тисячі робочих місць
- Першим електричним автомобілем модельного ряду стане Jaguar XJ нового покоління
- Компанії потрібен завод iз виробництва акумуляторів гігантських масштабів у Великобританії, щоб вивести країну у лідери галузі електричної мобільності
- Виробництво електромобілів у Великобританії є наступним кроком у стратегії електрифікації Jaguar Land Rover
Jaguar Land Rover анонсувала плани з виробництва ряду нових електромобілів на власному заводі в Касл Бромвіч, Великобританія. Цей анонс є наступним значним кроком компанії для забезпечення клієнтів електричними варіантами всіх нових моделей Jaguar та Land Rover з 2020 року.
Професор д-р Ральф Шпет, генеральний директор Jaguar Land Rover, повідомив: «Майбутнє мобільності – електричне, і, як прогресивна британська компанія, ми прагнемо зробити у Великобританії наше наступне покоління транспортних засобів із нульовим рівнем викидів. Ми розміщуємо виробництво електромобілів, блоків електроприводів та акумуляторних батарей, щоб створити потужне виробництво електрокарів у Мідлендс».
Першим новим електричним автомобілем, який вироблятиметься на заводі, стане розкішний седан Jaguar XJ. Вiн став вибором бізнес-лідерів, вiдомих діячив мистецтв, політиків і членів королівської родини протягом п'яти десятиліть та представлений в більше ніж 120 країнах світу. Новий XJ буде вироблятись з характеристиками, притаманними його попередникам, а саме ефектний дизайн, інтелектуальна продуктивність і визнана розкіш.
Нова повністю електрична модель буде створена тією ж експертною командою дизайнерів і фахівців з розробки автомобілів, якi відповідали за випуск першого в світі електричного кросовера преміум-класу з титулом Автомобіль 2019 року у світі, Jaguar I-PACE.
Анонсованi плани є наступним етапом виконання стратегії електрифікації Jaguar Land Rover. У січні компанія підтвердила плани розпочати виробництво батарей та блоків електроприводів (БЕП) у Мідлендс, інвестуючи у нові та існуючі потужності виробництва.
Новий центр із виготовлення акумуляторних батарей в Гемс Холл, який запрацює в 2020 році, буде найбільш інноваційним і технологічно розвиненим у Великобританії з проектною потужністю 150 000 одиниць. Разом із центром виробництва двигунів у Вулвергемптоні, місцем глобального випуску БЕП Jaguar Land Rover, ці потужності забезпечать виробництво наступного покоління моделей Jaguar Land Rover.
Широкомасштабне перетворення Касл Бромвіч на перший у Великобританії провідний завод електромобілів буде найважливішим у його історії. Пізніше цього місяця розпочнуться роботи зі встановлення повністю нового обладнання та технологій, які необхідні для платформи MLA (Modular Longitudinal Architecture) наступного покоління Jaguar Land Rover. Вона була розроблена та спроектована таким чином, щоб забезпечити гнучке виробництво «чистих» ефективних автомобілів із дизельними і бензиновими двигунами поряд із повністю електричними і гібридними моделями.
Розширення виробництва електромобілів Jaguar Land Rover дозволить запропонувати клієнтам більш широкий вибір транспортних засобів, який відповідатиме їх способу життя. Проте збільшення користування залишається проблемою.
Професор д-р Ральф Шпет, генеральний директор Jaguar Land Rover, заявив: «Зручність і доступність є двома ключовими характеристиками, що дозволяють довести користування електричними транспортними засобами до рівнів, які нам всім потрібні. Зарядка повинна бути такою ж простою, як і заправка звичайного автомобіля. Доступність буде досягнута лише у тому випадку, якщо ми виготовлятимемо батареї тут у Великобританії, близько до виробництва автомобілів, щоб уникнути ризиків, пов’язаних із безпекою та втратами у вартості під час імпорту з закордону. Великобританія має сировину, наукові дослідження в наших університетах та існуючу базу постачальників, щоб вивести Великобританію у лідери в галузі мобільності та створення робочих місць».
Jaguar Land Rover закликає уряд та промисловість працювати разом, щоб налагодити у країні виробництво батарей значних масштабів. Воно базується на дослідженнях британського Центру акумуляторів та урядовій програмі «Faraday Challenge», необхідних для технології акумуляторів наступного покоління для створення менших, більш щільних та доступних батарей. Ці важливі кроки також підтримуватимуть і розвиватимуть існуючий ланцюжок постачання, роблячи Великобританію менш залежною від основних матеріалів, що поставляються з закордону.