ЕКСПЕРТИ ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА ПРОВОДЯТЬ ВИПРОБУВАННЯ ПРОТОТИПУ НОВОГО DEFENDER У ПУСТЕЛІ НА ЧЕСТЬ ВІДНОВЛЕННЯ 65-РІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА ДВОХ ОРГАНІЗАЦІЙ

  • Досвід експертів: Наступною зупинкою прототипу нового Defender в рамках програми випробувань стала база автопарку Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця (Дубаї, ОАЕ).
  • Широкі можливості: Прототип нового Defender долає відомі піщані дюни регіону і круті віражі на шляху до найвищої гори в ОАЕ – Джебель Джайс.
  • Відновлення співпраці: Land Rover і Міжнародна Федерація Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця уклали угоду про 3-річну міжнародну співпрацю, метою якої є готовність до стихійних лих та швидкого реагування на них.
  • Перевірені партнери: Land Rover підтримував роботу Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця з 1954 року та дуже пишається своїм партнерством із найбільшою у світі гуманітарною організацією, якій цього року виконується 100 років.
    Під час заключного етапу міжнародних випробувань прототип нового Defender пройшов перевірку під наглядом експертів з тестування автомобілів з повним приводом з Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця. Напередодні свого дебюту цього року прототип нового автомобіля відвідав базу автопарку Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця.
    Інженери Land Rover продемонстрували своїм колегам з Червоного Хреста можливості автомобіля як на дорозі, так і на бездоріжжі. Спеціалісти гуманітарної організації випробували прототип у піщаних дюнах і на звивистому шосе Джебель Джайс, відчувши комфортне керування новим повнопривідним Land Rover на шляху до найвищої гори в ОАЄ.

Випробування в Дубаї відбулися одночасно з відновленням партнерства Land Rover з Міжнародною Федерацією Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця. Це партнерство було започатковано 65 років тому, у 1954 році, коли перші спеціально адаптовані автомобілі Land Rover поступили на службу до регіону в якості мобільних диспансерів. Цьогоріч, у свій сотий ювілей, організація Червоний Хрест святкує «100 Років Надії». Протягом наступних трьох років партнерство Land Rover і Червоного Хреста матиме за мету готовність до стихійних лих та швидкого реагування на них у таких регіонах, як Індія, Мексика та Австралія.

Керівник відділу автопарку та логістики Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця Ілір Кошадж заявив: «Червоний Хрест щороку надає підтримку мільйонам людей, які потрапили у скрутну ситуацію. Наша організація присутня майже у кожній країні світу. Ми працюємо у найбільш важкодоступних місцях планети, часто у непрохідних місцевостях. Саме тому наші команди повинні бути готові до будь-яких викликів. Ми пишаємося тим, що залишаємося партнером Land Rover з 1954 року. Цього разу прототип нового Defender допомагатиме нам дістатися до соціально вразливих груп населення, які перебувають у стані кризи, де б вони не були та ким би вони не були».

Експерти з автопарку Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця протестували Defender у гарячих пісках пустелі, де прототип долав круті підйоми, важкі схили та нерозвідані вершини пагорбів, які характерні для бездоріжжя в цьому регіоні. У надзвичай жарких погодних умовах (вище 40ºС) легендарні круті повороти шосе Джебель Джайс стали наступним випробуванням для прототипу нового Defender. Та він продемонстрував, яким комфортним та маневреним має бути автомобіль, навіть на висоті 2 000 метрів.

Виконавчий директор з продукту Нік Роджерс сказав: «Jaguar Land Rover пишається тією підтримкою, яку надає Міжнародній Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця. Починаючи з 1954 року наші автомобілі забезпечують доступ до віддалених та вразливих верств населення, надаючи їм допомогу. Ми сподіваємося, що прототип нового Defender слідуватиме цій спадщині. Дюни емірату Дубай стали ідеальним місцем для підтвердження того, що цей Land Rover є найбільш функціональним серед усіх автомобілів Land Rover. Його шини діаметром 815 мм забезпечують велику контактну площу колеса з поверхнею дороги. У поєднанні з протибуксувальною системою, яка пристосовується до стану поверхні, вони роблять прототип нового Defender ідеально слухняним як на піску, так і на дорозі».

Випробування, протягом якого експерти з автопарку Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця мали можливість протестувати прототип нового Defender ще до його світової прем’єри, стало останнім кроком програми розробки автомобіля Defender. На цей момент прототип нової моделі вже проїхав більше 1,2 млн кілометрів в рамках випробувань. Він також взяв участь у тижні співпраці з благодійною організацією захисту дикої природи Tusk у Кенії, а після чого з’явився на відомому Фестивалі швидкості у Гудвуді.