ПОСПІЛКУЙТЕСЯ З ПРЕДСТАВНИКОМ НАШОЇ КОМАНДИ

(048) 734 18 00

ДІЗНАТИСЯ ПРО МОДЕЛІ

ПЛАГІН-ГІБРИД

ПОТУЖНІСТЬ: PHEV видає потужність 404 к.с. та викиди CO2 лише 64 г/км, використовуючи комбінацію вдосконаленого 2,0-літрового бензинового двигуна Ingenium Si4 потужністю 300 к.с. та електричного двигуна потужністю 85 кВт.

ВДОСКОНАЛЕНЕ, БЕЗШУМНЕ КЕРУВАННЯ: PHEV практично безшумний у повністю електричному режимі (EV), гарантує плавний перехід з бензинового двигуна та електродвигун.

РЕЖИМИ ВОДІННЯ: Обирайте між паралельним гібридним режимом (режим керування за замовчуванням), що поєднує в собі бензиновий та електричний привід, та повністю електричним режимом EV (Electric Vehicle)^.

БЕЗДОГАННІ ХАРАКТЕРИСТИКИ: Коли йдеться про характеристики та продуктивність, PHEV гарантує точність, безкомпромісність і готовність виходити за межі буденного, долаючи брід* та кам’янисті місцевості.

АВТОМОБІЛІ PHEV

НОВИЙ RANGE ROVER PHEV

Довершений, вишуканий і розкішний. Це транспортний засіб, що втілює усі класичні риси Range Rover. Водночас ми представляємо найновіший Range Rover з показниками ефективності та ходовими характеристиками PHEV.

КОМФОРТ І ЗРУЧНІСТЬ: Автомобілі Range Rover PHEV мають такий самий рівень вишуканості, як і всі інші моделі Range Rover. Матеріали преміум-класу. Зразкове оздоблення. Система Touch Pro Duo та інтерактивний дисплей водія, що не мають рівних.

БЕЗДОГАННІ ХАРАКТЕРИСТИКИ: Range Rover завжди був синонімом визначних можливостей та функціональності, і PHEV не зазнав жодних компромісів. Режим EV забезпечує винятковий контроль на малих швидкостях і підтримує найкращу в своєму класі здатність Range Rover в доланні броду глибиною до 900 мм.

НОВИЙ RANGE ROVER SPORT PHEV

Range Rover Sport PHEV піднімає ходові характеристики, функціональні можливості та ефективність на новий рівень. Динамічний дизайн і гнучка, впевнена керованість доповнюються продуктивністю та зниженими викидами з нашим інноваційним двигуном.

МИТТЄВИЙ КРУТНИЙ МОМЕНТ: Електродвигун PHEV забезпечує миттєвий крутний момент для максимально чутливої рушійної сили. Поєднуючи бензиновий двигун Ingenium Si4 300 к.с. з електродвигуном 85 кВт, він видає загальну потужність 404 к.с. та прискорення 0-100 км/год. усього за 6,7 секунди та максимальну швидкість 220 км/год.

ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ В ЙОГО ДНК: Удосконалені та безкомпромісні позашляхові можливості. На Range Rover Sport PHEV встановлено функцію долання броду глибиною до 850 мм. Потужність бензинового двигуна та додатковий обертовий момент, що забезпечується електродвигуном на низьких швидкостях, є перевагами у позашляхових ситуаціях.

СТИСЛИЙ ОГЛЯД МОДЕЛЕЙ

ЛИШЕ ЕЛЕКТРОМОБІЛІ: Завдяки двигуну PHEV P400e ви можете пересуватися містом у повністю електричному режимі (EV) з запасом ходу до 51 км.

ЕКОНОМІЯ ПАЛИВА: Автомобіль демонструє реальну економію палива – всього лише 3,6 літра на 100 км і 64 г/км CO2, що робить його одним з найефективніших на сьогодні.

ПРИСКОРЕННЯ: Від 0 до 100 км/годину Range Rover PHEV лише за 6,8 сек, Range Rover Sport PHEV – 6,7 сек. Порівняно зі звичайним бензиновим двигуном, PHEV P400e демонструє ще більше потужності, коли вам це потрібно.

ЩЕ БІЛЬШЕ ПОТУЖНОСТІ: PHEV P400e потужністю 404 к.с.

ОСОБЛИВОСТІ PHEV

ЗАРЯДЖАННЯ: Для заряджання автомобіля за допомогою кабелю живлення потрібно лише 7,4 години. Використовуйте функцію Timed Charging, щоб обрати час зарядки PHEV, якщо ви хочете скористатися перевагами невисоких тарифів на електроенергію, або просто обрати зручні для вас години.**

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ДИСПЛЕЙ: Вбудований у систему Touch Pro Duo та інтерактивний дисплей водія функціонал дозволяє відстежувати, наскільки ефективно ви керуєте автомобілем, і подає дані в режимі реального часу про те, як працює електродвигун на рівні зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння.

ПОПЕРЕДНЄ КОНДИЦІОНУВАННЯ САЛОНУ: Ви можете попередньо прогріти або, лише для PHEV, охолодити салон, перш ніж сісти до автомобіля, без запуску двигуна, щоб ваші подорожі стали комфортнішими.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА ПРОКЛАДАННЯ МАРШРУТУ: За допомогою системи InControl власники PHEV зможуть бачити точки заряджання, позначені на обраному маршруті. Система також обирає найефективніші маршрути, що враховують як рельєф, так і характер місцевості. Уся інформація відображається на верхньому сенсорному екрані.

ЕКОНОМІЯ ПАЛИВА: У режимі EV двигун видає нульові викиди на дистанціях до 51 км. Під час довгих подорожей обидва двигуни працюють разом, щоб видавати справді вражаючі показники викидів CO2 – менш ніж 64 г/100 км. Це забезпечує більшу економію палива та зменшує вплив на навколишнє середовище.

ВДОСКОНАЛЕНЕ, БЕЗШУМНЕ КЕРУВАННЯ: PHEV практично безшумний у повністю електричному режимі (EV), гарантує плавний перехід з бензинового двигуна на електродвигун.

ЗАРЯДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ

Серію PHEV можна заряджати повністю від стандартної розетки або роз'єму IEC. Це ідеально підходить для заряджання впродовж ночі. Повністю зарядивши транспортний засіб усього лише за 7,4 години, ви зможете вільно їздити на роботу  щодня на відстань до 51 км. Встановлення та використання настінного коробу  для зарядки зменшить час заряджання до 2-5 годин.**

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

PHEV поєднує наш бензиновий двигун Ingenium та електродвигун потужністю 85 кВт, а також батарею потужністю 13 кВт, яка заряджається від зовнішнього джерела. У режимі EV батарея забезпечує запас ходу до 51 км з нульовими викидами CO2.

ПРО ЕЛЕКТРИЧНІ ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ

MHEV: Це м'яка гібридна система, яка накопичує та зберігає енергію, що зазвичай втрачається під час сповільнення автомобіля, і розумно переробляє її, допомагаючи двигуну. Вона включає в себе вдосконалену систему stop start, яка вимикає двигун у разі повної зупинки, та допомагає значно економити паливо.

HEV: Працюючи одразу на двох двигунах та батареї, акумулятор гібридного транспортного засобу (HEV) заряджається за допомогою рекуперативного гальмування для підвищення ефективності. Енергія, що утворюється в процесі регенеративного гальмування, фіксує і зберігає кінетичну енергію в акумуляторі.

PHEV: Поєднує в собі звичайний двигун з електродвигуном і акумулятором. Плагін-гібридний транспортний засіб (PHEV) заряджається від зовнішнього джерела живлення і, використовуючи рекуперативне гальмування, бездоганно вибирає і поєднує роботу бензинового та електродвигуна, щоб забезпечити оптимальну продуктивність та ефективність.

BEV: У повністю електричних транспортних засобах (BEV) відсутній двигун внутрішнього згоряння. Електромобіль рухається винятково завдяки електричному двигуну з акумулятором та заряджається за допомогою точки підключення до мережі, забезпечуючи постійне плавне кермування в електричному режимі. Заряджений від зовнішнього джерела живлення та використовуючи рекуперативне гальмування, BEV досягає нульових викидів CO2.

*Функція подолання броду доступна лише з увімкненим двигуном

**Час заряджання може змінюватися залежно від характеристик мережі електроживлення, джерела живлення та способу заряджання.

^Режим Parallel Hybrid заново автоматично активується, якщо водій потребуватиме більшої потужності та крутного моменту, ніж доступно, або заряд акумулятора зменшиться до недостатнього для підтримки руху.

На моделях PHEV об’єм заднього багажного відділення знижено, будь ласка, зверніться до дилерського центру для детальнішої інформації.

image

НОВИЙ RANGE ROVER

Від 3 665 453 грн.

Кульмінація вишуканої потужності

image

НОВИЙ RANGE ROVER SPORT

Від 2 525 297 грн.

Вражаюча потужність у всіх розуміннях цього слова

image

НОВИЙ RANGE ROVER VELAR

Від 1 800 590 грн.

Авангардний Range Rover

image

НОВИЙ RANGE ROVER EVOQUE

Від 1 158 786 грн.

Час заявити про себе

image

DISCOVERY

Від 1 605 285 грн.

Найбільш універсальний позашляховик

image

ОНОВЛЕНИЙ DISCOVERY SPORT

Від 1 153 508 грн.

Універсальний позашляховик середніх розмірів

image

НОВИЙ DEFENDER

Від 1 666 454 грн.

Здатний на великі справи

image

ПЛАГІН-ГІБРИД

Новий рівень розкоші, потужності та ефективності

image

ПІДРОЗДІЛ З РОЗРОБКИ ЕКСКЛЮЗИВНИХ АВТОМОБІЛІВ

Новий рівень розкоші, потужності та ефективності